Els fidels van abarrotar Santa Maria la Major el dia de Pasqua

Els Cossiers van tornar a ballar el ball de l’Oferta

         El passat diumenge a les 11,30 es va celebrar el Diumenge de Pasqua amb una missa solemne a la Parròquia de Santa Maria la Major. La vigília el dissabte a la Parròquia es va celebrar la tradicional vetlla de Pasqua, l’única de les vuit parròquies que configuren la Unitat de Pastoral de la Mare de Déu.

         L’acte va comptar amb l’assistència de la corporació municipal que presidia l’alcalde Virgili Moreno i representants de les formacions que el configuren. A la part de l’esquerra es trobava l’Associació de Confraries de Setmana Santa que presideix Pep Fernández, que en breu deixarà la mateixa i el substituirà Pep Noguera.

         La missa solemne concelebrada va estar presidida pel rector de la Unitat Mn. Carles Seguí, el P. Guillem Ramis, en representació de la comunitat franciscana i el Diaca Permanent Mn. Rafel Verger.

         Ses Maries d’enguany Paula Ferretjans Villalonga; Maria Pieras Maldonado i Silvia Sheng Pol Morillas vestides de blanc. No van poder estar a la processó de la Trobada suspesa per la pluja, però eren al temple al costat de la imatge de la Mare de Déu.

         El Cor Parroquial de Santa Maria la Major sota la direcció de Bernat Forteza, va cantar les cançons pròpies de la celebració, donant major brillantor i solemnitat a la festa.

         Els Cossiers de la Revetla d’Inca van ballar amb la brillantor de sempre el tradicional ball de l’Oferta. Al final del mateix el públic present els va dedicar una gran ovació.

         En la seva homilia Mn. Seguí, parlo de la importància de Jesús ressuscitat en la vida dels creients. Amb ella té sentit la nostra vida en aquesta situació difícil que ens ha tocat viure. Va tenir un record per l’atemptat de Sri Lanka i per a totes les persones que pateixen per la fam i guerra.

         Al final de la celebració el rector Seui va agrair la presència del consistori i també va tenir paraules d’agraïment per a les persones que ajuden a la neteja del temple i embelliment perquè surti millor, Cor Parroquial, Cossiers, Maries, entre tots vam aconseguir fer una bona celebració .

         Acabada la celebració el rector va sortir a la porta del temple per saludar a tots els fidels i desitjar-los unes bones festes de Pasqua, extensives a la gent gran i malalts.

                                                                                                       Guillem Coll



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: