En les diverses proves els nins pogueren començar a experimentar la grandesa de la misericòrdia de Déu i s’acostaren per primera vegada al sagrament
Els nins i nines de segon curs de catequesi de les vuit parròquies que conformen la Unitat Pastoral de la Mare de Déu han rebut per primera vegada el sagrament de la reconciliació d’una forma molt especial. Ha estat en el transcurs de la “gimcana del perdó”, que s’ha celebrat aquest passat dissabte a Lloseta. Els infants, dividits en 10 grups, han recorregut un itinerari de 12 proves en les quals, a través dels textos de l’Evangeli com la paràbola del Fill pròdig o l’episodi de la dona adúltera i de diversos jocs relacionats, han pogut començar-se a percebre la grandesa de la misericòrdia de Déu. En una de les proves, els nins i nines han après com fer un bon examen de consciència, a través d’un audiovisual relatat per altres infants de la seva edat. I tot seguit s’han acostat per primera vegada al sagrament del perdó, confesant-se de forma individual amb un dels preveres que els esperava a l’interior de l’església de Lloseta. Després de la confessió, una altra vegada per grups, han fet una oració d’acció de gràcies a la Capella del Santíssim.
Al finalitzar cadascuna de les proves, cada equip ha rebut una lletra. I quan han acabat el recorregut i s’han trobat tots plegats a l’interior de l’església, han pogut formar la paraula “Misericòrdia”. En total han estat 165 nins els que han rebut el sagrament del perdó, amb l’ajuda d’una cinquantena de catequistes i monitors i de l’equip de preveres i diaques, que han estat repartits per les diverses proves. La trobada va acabar amb un dinar a la plaça de l’església, en el qual tots els nins reberen un obsequi per celebrar la seva primera confessió.