Diumenge passat es va celebrar a les 17,30 la Missa amb la benedicció de Rams a la Parròquia de Crist Rei, que es trobava plena de fidels i de confrares.
Un cop acabada aquesta celebració s’havia de celebrar la processó del Diumenge de Rams amb les diferents confraries, sacerdots i diaques de la Unitat Pastoral i fidels, des de Crist Rei per Costa i Llobera, general Luque, Beat Ramon Llull, Bisbe Llompart, Comerç, Major i arribada a Santa Maria la Major.
La pluja que va caure durant tota la celebració religiosa va fer que l’Associació de Confraries de Setmana Santa d’Inca decidís suspendre la processó.
Hi havia els representants de totes les confraries en el temple i en aquesta ocasió no van poder sortir. Amb resignació deixaven la Parròquia de Crist Rei i havien de tornar als seus domicilis. El president de l’Associació Pep Fernández, ens deia: És una llàstima, les coses vénen així però no podem lluitar amb la meteorologia. Així no podem sortir i hem optat per suspendre la processó. Totes les Confraries esperam aquests dies amb il·lusió i el que volem és desfilar pels carrers. Esperem que els altres dies el temps millori i la resta de processons es puguin fer sense cap problema.
– gcm-