CATEQUESI INFANTIL – PRIMER ANY (CURS 2022-2023) 

INCA, LLOSETA, SELVA, MANCOR, CAIMARI I BINIAMAR 

BENVOLGUTS PARES i MARES: 

Les Parròquies que formam LA UNITAT PASTORAL  DE LA MARE DE DÉU, oferim als vostres fills fer l’itinerari  de la Catequesi Infantil, com un mitjà per a completar la iniciació en la vida cristiana: Eucaristia i Confirmació. 

Si no està batiat poden iniciar també la catequesi. 

Vos volem recordar que la Catequesi Infantil és un procés que s’inicia a 2n de Primària i es perllonga al llarg de tota  l’Educació Primària. 

Per celebrar la Primera Comunió es demana que els  nins i nines hagin seguit la primera etapa de catequesi  a la parròquia (dos anys), i es demana que la catequesi  tengui continuïtat, per tal de completar el procés de la  iniciació cristiana rebent el sagrament de la Confirmació. 

Per a aquest pròxim curs, vos oferim dues modalitats: 

Catequesi setmanal i  

Catequesi en família (trobades QUINZENALS, els diumenges). 

Per tot això vos convocam a una reunió-presentació, on vos podrem explicar les  dues modalitats. La vostra assistència és un requisit per poder inscriure el  vostre fill/a, a la catequesi. 

DIES DE PRESENTACIÓ DE LA CATEQUESI INFANTIL DE PRIMER ANY: 

Els dies i dates per a les presentacions seran els següents: 

Dimarts 27 de setembre a les 18:00 a CRIST REI  

Dimarts 27 de setembre a les 20:00 a SANTA MARIA LA MAJOR Dijous 29 de setembre a les 18:00 a SELVA 

Divendres 30 de setembre a les 18:00 a LLOSETA 

Divendres 30 de setembre a les 20:30 a SANT DOMINGO  

*Les parròquies de MANCOR, CAIMARI i BINIAMAR, així com qualsevol família  de les nostres parròquies (que no li vagi bé l’horari proposat a la seva  parròquia), podrà assistir a la presentació del curs a una altra parròquia en els  dies i horaris que vos hem detallat. 

A totes les reunions s’explicarà el mateix

RECORDAU QUE SI ELS VOSTRES FILLS NO HAN ESTAT BATIATS A LES NOSTRES PARRÒQUIES,  (Santa Maria la Major d’Inca, Sant Domingo d’Inca, Crist Rei d’Inca, la Nativitat de la Mare de Déu de  Lloseta, Sant Llorenç de Selva, La Immaculada Concepció de Caimari, Sant Joan Baptista de Mancor o Santa  Tecla de Biniamar), HAUREU DE DUR EL DIA DE LA INSCRIPCIÓ EL CORRESPONENT VOLANT DE  BAPTISME, document indispensable per poder fer la Primera Comunió. ELS INFANTS QUE NO ESTIGUIN BATEJATS, PODEN COMENÇAR LA CATEQUESI DE PRIMER  ANY i podran rebre el sagrament del Baptisme DINS EL SEGON ANY DE CATEQUESI (Baptisme  comunitari, durant el temps Pasqual). 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: