Les missioneres del “Santíssim Sagrament i Maria Immaculada” arriben a Lloseta

Feren la seva entrada el dia de la Mare de Déu de Lloseta, durant la solemne Eucaristia presidida pel Bisbe de Mallorca

Tres germanes missioneres del “Santíssim Sagrament i Maria Immaculada” han arribat a la nostra Unitat de Pastoral per viure durant uns anys l’experiència d’anunciar l’Evangeli a les nostres parròquies. En concret, Yolanda, Teresa i Maria Amor, residiran a la Rectoria de Lloseta i col·laboraran amb l’equip de preveres i diaques de la UP de la Mare de Déu en tasques com la catequesi. Les missioneres varen fer la seva entrada el passat 8 de setembre, coincidint amb la celebració de la festivitat de la Mare de Déu de Lloseta. I degut a aquest motiu tan especial, la solemne Eucaristia va estar presidida pel Bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull. 

En l’homilia, el Bisbe va convidar els fidels a mirar a la Mare de Déu, que des del seu naixement “ja fa intuir que Déu té una iniciativa amorosa i tendra cap a tota la humanitat”. Una iniciativa que es concretarà “en una Salvació que no és asèptica o de laboratori, sinó concreta, en la persona de Jesús”, afegí. Monsenyor Taltavull remarcà la figura de Maria dins aquest pla de salvació, la qual “ha sabut ésser transparent a la llum de Déu” i ha compartit aquesta llum amb el seu poble i després amb tota la humanitat. Amb el seu “sí” –afirmà monsenyor Taltavull- ha reorientat a tota la humanitat i la vida torna a tenir sentit.

Al final de la celebració, que fou molt participada i sentida, prengué la paraula la Mare general de les missioneres. Donà gràcies a Déu i a Maria, per haver-les enviat a Lloseta el dia del seu naixement. I explicà alguns detalls de les Missioneres del Santíssim Sagrament i Maria Immaculada, que varen ésser fundades a Granada el 1896 per Maria Emilia Riquelme, qui just fa dos anys va ser beatificada. La Mare general comentà que el seu carisma és transmetre l’amor de Jesús Eucaristia i que el seu estil és senzill, simplement de “vivir con vosotros, compartir y ofrecer todo lo que somos, sobretodo el amor a Jesús”.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: