Cati Villalonga Navarro realizó el Pregó de Sant Sebastià

En aquest món individualista la figura de el Sant ens ha d’interpel·lar per ser més solidaris

          Un cop acabat el cant alegre de el Rosari de Sant Sebastià. El rector de la Unitat de Pastoral de la Mare de Déu, Mn. Carles Seguí, va presentar a la pregonera d’aquest any. Va dir que es buscava assíduament a gent jove i que treballa en diferents camps dins de l’església local.

          En aquesta ocasió la pregonera va ser Cati Villalonga Navarro, Orientadora escolar de dos col·legis i catequista cofundadora de l’Aventura de Jesús, que setmanalment es porta a terme a la nostra ciutat i coneix a la perfecció el món de la joventut a la nostra ciutat i comarca.

          El rector ha assenyalat que és una jove molt treballadora i entregada. Que en els campaments i altres activitats en les que treballa amb els joves sempre es mostra animada.

          La pregonera Villalonga, ha assenyalat que Sant Sebastià havia patit el martiri per ajudar els altres en el segle IV i el seu missatge és ben vigent. En aquest món actual on priva l’individualisme, la comoditat i la manca de compromís entre els joves. Ens ha d’interpel·lar per ser més solidaris amb els altres, per fer una ciutat més justa i humanitària.

          Els nostres majors davant la necessitat acudir a l’oració i el Senyor els va escoltar a través de Sant Sebastià. Hem de tenir més confiança en la pregària i en les necessitats diàries demanar la seva ajuda.

          Sóc una persona jove i conec una poca la vida del sant i la tradició de la seva protecció a la pesta que ja us han parlat gent que la coneix millor que jo. Gràcies a l’esforç d’un veïnat la festa s’ha vingut celebrant i millorant. Treballant junts podem aconseguir millorar la societat i fer una ciutat mu cho millor.

          Els joves volem aportar el nostre gra de sorrejar per millorar aquesta societat i la ciutat on vivim.

          A la fi de la mateixa va ser molt aplaudida per la seva visió jove de la festa, pel nombrós públic que era present en el temple. Entre els quals cal destacar la de l’alcalde Moreno i Regidors i de el rector Seguí i altres sacerdots i veïns presents al temple.

                                                                                                             Guillem Coll


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: