L’Associació de Veïns de Crist Rei va homenatjar a la gent gran de la barriada

  Dins el marc de les festes de la barriada de Crist Rei, organitzades per l’Associació de Veïns de Crist Rei i amb el patrocini de l’Ajuntament d’Inca es van dur a terme una sèrie d’actes durant diversos dies.

Cal destacar d’ells la missa que es va celebrar a la placeta de la Parròquia de Crist Rei. La mateixa va ser presidida per Mn. Pere Fiol, acompanyat pel Diaca Permanent Mn. Rafel Verger. L’acte va comptar amb la presència de representants de la Junta Directiva de l’Associació de Veïns i també de la corporació local que presidia l’alcalde Virgili Moreno i nombrosos veïns.

En la seva homilia Mn. Fiol. Va parlar de la importància de la gent gran per a la transformació de la barriada de Crist Rei. Per la seva banda l’alcalde Moreno va felicitar a l’Associació de Veïns per aquest acte i també va agrair a la gent gran tot el que han fet per Inca i que ara tots podem gaudir.

A les persones majors de vuitanta anys se’ls va lliurar una ensaïmada entre els aplaudiments dels presents. Sens dubte l’acte més simpàtic i entranyable de les festes.

-gcm-


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: