El P. Christofer Luan Ribeiro celebra la seva primera missa a Lloseta

El passat diumenge 16 de novembre el P. Christofer Luan Ribeiro Ceccon va celebrar la seva primera missa a la parròquia de Lloseta. El P. Christofer pertany a l’Institut de vida religiosa del Verbo Encarnado i va estudiar a Itàlia, on va ser ordenat l’1 de novembre. Però va voler celebrar la seva primera missa al poble on resideix la seva família, al costat dels seus pares i germans i de la comunitat parroquial llosetina.
En la celebració hi varen esser presents membres de l’Institut Verbo Encarnado, arribats expresament des d’Itàlia. L’homilia la va pronunciar el P. Tomás Bonello, rector del seminari d’aquest institut missioner. El P. Bonello va començar fent referència a la lectura de l’Evangeli d’aquell dia, afirmant que hem de servir a Déu amb “temor però també amb esperança”. Amb temor perquè hem de ser seriosos amb el Senyor i no acceptar el pecat. Però també hem de recordar que Déu és un pare que governa totes les coses, i això ens ha de donar pau i confiança. I en aquest sentit, va remarcar com Déu havia acompanyat la vida del P. Christofer fins a arribar al sacerdoci.
El P. Bonello també va voler pronunciar unes paraules sobre la importància del sacerdoci. Recordà que quan Pau i Bernabé feien miracles, varen ser confosos pels grecs amb déus, tot i que ells insistien que eren homes com els altres. Però el P. Bonello afirmà que sí que tenien raó en el fet que els sacerdots tenen alguna cosa especial, ja que Déu realitza miracles a través d’ells, en la conversió del pa i del vi de l’eucaristia i en el perdó dels pecats. “Des del dia de la seva ordenació l’ànima del P. Christofer ha canviat, ha rebut un do que l’identifica amb Jesucrist”, assegurà. I conclogué encoratjant-lo a estimar i deixar-se estimar per Jesucrist, que l’ha escollit i li ha encarregat aquesta missió tan especial. “Has d’adonar-te que la Seva misericòria és més gran que la teva misèria”, li digué. També felicità als seus pares i els encomenà la missió de seguir acompanyant el seu fill. El P. Christofer desenvoluparà la seva tasca de sacerdot com a missioner i la seva primera destinació serà Turquia.


Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.