A càrrec de l’Agrupació Musical Joventut d’Inca
Ja és un clàssic abans de l’inici de la programació de la Setmana Santa tenir l’oportunitat de poder escoltar el bon concert que realitza l’Agrupació Musical Joventut d’Inca. Nosaltres tenim la sort de poder-los escoltar en moltes actuacions a la nostra ciutat durant tot l’any.
Dissabte passat dia 30 van oferir un concert de Setmana Santa a la Parròquia de Pollença i la setmana que ve ho faran a l’església dels Caputxins de Palma.
Després de fer el concert durant una sèrie d’anys a la Parròquia de Sant Domingo tornen de nou a la Parròquia de Santa Maria la Major.
Hi haurà una cercavila pels carrers cèntrics de la ciutat des de l’Ajuntament fins a Santa Maria la Major. Un cop finalitzada la missa de dissabte a la Parròquia de Santa Maria la Major sobre les 20,15 oferiran un interessant concert.
Entraran al temple interpretant la peça “AMOR Y SENTIMIENTO”. Després faran la presentació oficial del Concert de Setmana Santa.
Un cop a l’interior del temple es procedirà a la benedicció del nou estendard per part del rector Mn. Carles Seguí i es farà el lliurament del mateix a la porta per part dels padrins Rafel Torres i Catalina Genestra
El concert serà amb aquest repertori: “ CUANDO ME ALEJE DE TI “, nova incorporació d’enguany; “ HUMILDE CAUTIVO “ ; “ ESTRELLA REINA DEL CIELO “ ; “ COSTALERO DEL AMOR “ ; “ REINA DEL AMOR “ ; “ LA SAETA “; “ ESPERANOS EN EL CIELO “ i “ VIRGEN DE LA PAZ “ , nova també.
Enmig dels parlaments es farà l’habitual presentació dels nous components de la Banda.
Es farà la presentació del projecte de la donació de l’escultura per part de l’artesà Manuel Bozada.
El concert és gratuït i s’espera que els aficionats a la música el dissabte estaran a la Parròquia de Santa Maria la Major per escoltar l’Agrupació Musical Joventut d’Inca.
Nosaltres els inquers tornarem a escoltar-los en la Processó del Diumenge de Pasqua acompanyant a la imatge de la Mare de Déu en la processó de la Trobada.
Guillem Coll