Visita del Bisbe a les Comunitats Neocatecumenals d’Inca

   El passat dia 17 d e febrer, Monsenyor Sebastià Taltavull va visitar a les quatre comunitats d’Inca i va presidir l’Eucaristia que es celebra cada dissabte a les 20:30 a la parròquia de Crist Rei.

   La celebració fou presidida per monsenyor Sebastià i concelebrada pel rector Carles Seguí i el diaca Baltasar Morell. Don Bernat Dalmau, que havia de ser operat en pocs dies, va rebre de mans del Bisbe l’unció dels malalts.

   Des d’aquí, volem agrair les visites a la nostra Unitat Pastoral i donar-li les gràcies per la celebració tan entranyable que pogueren viure les Comunitats d’Inca i els demés assistents.

 

 

 


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: